logo

Domov Aktuality 2015-2016 PÝTAJME SI SLOVENSKÉ a trieda 3.A
PÝTAJME SI SLOVENSKÉ a trieda 3.A
Napísal Mgr. Jaroslav Pallo

Trieda 3. A so svojím videom sa zapojila do súťaže O ZÁŽITKOVÝ VÝLET PRE CELÚ TRIEDU. Ich úlohou bolo natočiť s triedou video v dĺžke 15-60 sekúnd o tom, prečo a akým spôsobom by sa mohli žiaci, ich rodičia, priatelia a známi zapojiť do akcie „Pýtajme si slovenské!“. Tri triedy s najvyšším počtom like vyhrali zážitkové výlety a medi víťazmi bola aj naša 3.A trieda.

Žiaci 3. A triedy si vybrali si výlet do BRATISLAVY

Na výlet sme cestovali vlakom vo štvrtok 23.6.2016 o 12:52 vlakom. Spali sme u saleziánov na Miletičovej ulici štvrtok a piatok. Späť sme cestovali vlakom v sobotu 25.6.2016 o 13:55 a doma sme boli o 19:00. Vo štvrtok večer sme sa prešli po centre Bratislavy, poprechádzali sme sa popri Dunaji.

V piatok ráno sme boli na sv. omši (nie všetci), lebo bol sviatok  narodenia Jána Krstiteľa. Po raňajkách sme šli do ZOO a Dinoparku, poobede na kúpalisko TEHELNÉ POLE, večer sme boli chvíľu na detskom ihrisku v Ružinove. V sobotu sme navštívili prírodovedné múzeum, kde bola aj výstava pavúkov. Navštívili sme aj obchodný dom MY v centre Bratislavy.

Super ubytovanie u saleziánov na Miletičovaj ulici nám poskytovalo aj športovať a zabaviť sa, k dispozícií sme mali mini telocvičňu (futbal, florbal), pingpongové stoly, stolný futbal, horolezeckú stenu... Za to im veľmi pekne ďakujeme.

žiaci 3. A triedy

Kto je online ?

Máme online 123 hostí

Microsoft

Prevádzkované na Joomla!. Designed by: Free Joomla 1.5 Theme, cc top level domain. Valid XHTML and CSS.