2% z vašej dane DILONGOVINY KATOLÍCKY DUCH ŠKOLY ZÁUJMOVÉ VYUČOVANIE A MIMOŠKOLSKÉ AKTIVITY

2% z vašej dane

Aj tento rok nám môžete darovať 2% z Vašej dane. Do konca apríla 2021.
Čítaj viac

DILONGOVINY

ČÍTAJ VIAC
Moderné vzdelávacie metódy v súlade s kresťanským učením.

KATOLÍCKY DUCH ŠKOLY

Nestačí žiakom odovzdávať vedomosti, citlivým a primeraným spôsobom chceme formovať ich osobnosť v súlade s učením Ježiša Krista.
Čítaj Viac

ZÁUJMOVÉ VYUČOVANIE A MIMOŠKOLSKÉ AKTIVITY

Každý z nás dostal veľa talentov a schopností. Úlohou učiteľa je v každom žiakovi ich objaviť, rozvíjať a podporovať.
Čítaj Viac

Mimoriadna situácia

Posledné publikované: 

OZNAM 29.03.2021

 

Organizácia žiakov počas dištančného vzdelávania

Rozvrh hodín počas dištančného vzdelávania

 

Celkový zoznam opatrení COVID 19 publikovaných v školskom roku 2020/2021

Publikované 29. 03. 2021: OZNAM 29.03.2021

Publikované 14. 01. 2021: Organizácia žiakov počas dištančného vzdelávania

Publikované 14. 01. 2021: Rozvrh hodín počas dištančného vzdelávania

Publikované 16. 11. 2020: Vážení RODIČIA MŠ 3 - SOVIČKY

Publikované 08. 11. 2020: OZNAM - karanténa MŠ2 - Rybičky

Publikované 02. 11. 2020: Vážení rodičia

Publikované 02. 11. 2020: OZNAM –dištančné vzdelávanie žiakov 3. A triedy

Publikované 02. 11. 2020: OZNAM – nástup žiakov 1., 2. a 4. ročníka –prechod na prezenčné vzdelávanie

Publikované 25. 10. 2020: OZNAM – prerušenie vyučovania v škole pre žiakov 1. - 4. ročníka –prechod na dištančné vzdelávanie

Publikované 25. 10. 2020: OZNAM - MŠ otvorenie

Publikované 18. 10. 2020: OZNAM – trieda 5.B

Publikované 16. 10. 2020: OZNAM – rodičia MŠ 2, MŠ 3, MŠ 4!

Publikované 16. 10. 2020: OZNAM – rodičia MŠ 1 a MŠ 5!

Publikované 12. 10. 2020: OZNAM V

Publikované 10. 10. 2020: OZNAM IV – rodičia MŠ5 (Včielky) na Námestí M. R. Štefánika

Publikované 09. 10 2020: OZNAM III – rodičia MŠ pri Oravici

Publikované 08. 10. 2020: OZNAM – trieda 9.B

Publikované 08. 10. 2020: OZNAM II – MŠ

Publikované 08. 10 2020: OZNAM – Vážení rodičia detí MŠ na Námestí M. R. Štefánika

Publikované 06. 10. 2020: OZNAM – Vážení rodičia MŠ!

Publikované 23. 09. 2020: ŠKOLA prechádza do ČERVENEJ FÁZY

 

RÚVZ Dolný Kubín eviduje v meste Trstená výrazný nárast počtu osôb, ktorým bola laboratórnym vyšetrením (metódou RT-PCR ) potvrdená prítomnosť koronavírusu SARS-CoV-2, preto prosíme aj našich žiakov a rodičov, aby v prípade príznakov ochorenia telefonicky kontaktovali svojho obvodného lekára.

Zostáva v platnosti nosenie rúšok  a v škole zostávajú odporúčané nariadenia a dodržiavame všetky hygienické opatrenia. 

Prosíme rodičov, aby naďalej zabezpečovali pre svoje dieťa každý deň minimálne dve rúška (jedno náhradné) a papierové jednorazové vreckovky.

Pri prerušení viac ako 5 pracovných dní (víkendy a sviatky sa nezapočítavajú) z dôvodu akéhokoľvek ochorenia predkladá potvrdenie o chorobe vydané všeobecným lekárom pre deti a dorast.

POZOR! Po každom prerušení dochádzky žiaka do základnej školy v trvaní viac ako tri po sebe nasledujúce dni (vrátane víkendov a sviatkov) predkladá rodič písomné vyhlásenie o bezinfekčnosti.

V prípade, že u dieťaťa je podozrenie alebo potvrdené ochorenie na COVID-19, bezodkladne o tejto situácii informujte príslušného vyučujúceho a riaditeľa školy.

Pri podozrení na ochorenie v prípade žiaka - žiak nenavštevuje školské zariadenie a do usmernenia príslušným RUVZ, alebo všeobecným lekárom žiaka (v prípade ak podozrenie na ochorenie vyslovil lekár), alebo oznámenia výsledkov jeho RT-PCR testu zákonným zástupcom, výučba prebieha štandardným spôsobom.

Ak je podozrivý žiak podrobený RT-PCR testu a výsledok je:negatívny, zákonný zástupca informuje školu, výučba pokračuje v štandardnom spôsobe. Podozrivého žiaka manažuje miestne príslušný RÚVZ, alebo všeobecný lekár pre deti a dorast.

Ak je žiak pozitívny, zákonný zástupca informuje školu. Podozrivého žiaka ďalej manažuje miestne príslušný RÚVZ alebo všeobecný lekár.

V prípade, že podozrivý žiak nie je podrobený RT-PCR testu, podozrivého manažuje miestne príslušný RÚVZ, alebo všeobecný lekár pre deti a dorast. Škola sa ďalej riadi usmerneniami miestne príslušného RÚVZ.

Prevádzka ZŠ - manuál MŠVVaŠ

Dôležité je, aby sme sa mohli učiť v škole, preto Vám ďakujeme za pochopenie, trpezlivosť a spoluprácu.

OZNAM – trieda 5.B

Vážení rodičia! 

Na základe potvrdeného pozitívneho prípadu z RÚVZ zo dňa 17.10.2020 na vírus spôsobujúci ochorenie COVID-19 u žiaka 5.B triedy, zostávajú žiaci tejto triedy v povinnej domácej karanténe určenej do 22. 10. 2020. Nástup žiakov do školy bude v piatok 23.10.2020. 

Žiaci sa budú zatiaľ vyučovať dištančnou formou podľa upraveného rozvrhu hodín. Prosíme o dohliadnutie na pripojenie na vyučovacie hodiny. Bude Vás kontaktovať triedny učiteľ.

Školská jedáleň

Vážení rodičia,

od 1.1. 2021 vstúpil do platnosti nový predpis 1/2020 o výške príspevku a spôsobe platby na čiastočnú úhradu nákladov v školskej jedálni ZŠ s MŠ Rudolfa Dilonga v súlade s ustanovením § 2 bod 2 písm. e) Zákona 597/2003 Z.z. o financovaní základných škôl, stredných škôl a školských zariadení.

Vnútorným predpisom riaditeľa školy číslo 1/2020 s účinnosťou od 1.1.2021 podľa čl. 5 sú upravené podmienky úhrady nákladov na stravovanie v školskej jedálni pri ZŠ s MŠ R. Dilonga nasledovne:   

 

Stále platí zákon o poskytovaní štátnej dotácie na podporu výchovy k stravovacím návykom dieťaťa, vďaka ktorému majú predškoláci MŠ a všetky deti ZŠ dotovaný obed v školskej jedálni sumou 1,20 EUR.

Dotovaný obed sa bude poskytovať len za predpokladu, že stravník/dieťa, žiak splní všetky podmienky na jeho poskytnutie v zmysle Zákona 544/210 Z.z v znení neskorších predpisov.

Stravovanie v školskej jedálni pri ZŠ s MŠ Rudolfa Dilonga je možné iba pri splnení týchto troch podmienok v stanovenej lehote, t.j. pred začiatkom stravovania:

1. Podanie Zápisného lístka na stravovanie  /  MŠ, ZŠ, študent GMH, iný stravník.

2. Zaplatenie stravného vopred do 20. v mesiaci.

3. Zaplatenie vratnej kaucie.

Ďakujeme Vám za pochopenie a prosíme Vás o súčinnosť včasným odovzdaním Zápisného lístka a platieb na účet!

Podmienky pre poskytnutie dotovaného obeda:

1. Účasť na vyučovaní – minimálne jednej vyučovacej hodiny alebo vymedzenej časti organizovanej školskej akcie. Splnenie tejto podmienky sa preukazuje záznamom v elektronickom dochádzkovom systéme školy. Žiak je povinný pri vstupe do školy potvrdiť svoju prítomnosť pomocou čipu.

2Skutočné odobratie stravy - sa preukazuje záznamom v el. stravovacom systéme školy. Žiak je povinný potvrdiť odber pomocou čipu. Škola poskytne žiakovi obed v čase denného výdaja obedov, t. j. od 11:00 do 14:00.

Platba zákonného zástupcu:

Platba za stravné – pre jedno jedlo vo výške ceny dotovaného obeda.

Platba za stravné sa realizuje mesačnou pevnou sumou zaokrúhlenou nahor a výhradne bankovým prevodom.

Mesačná platba stravného je uvedená v prílohe zápisného lístka.  

 

Prihlášky, odhlášky, zápisné lístky u hospodárky ŠJ Márie Vajduliakovej.

Tel. č. 043/5392069, jedalen(at)zsdilong.sk.

Kontakt na vedúcu školskej jedálne:

Bc. Adriana Janotíková  jedalen(at)zsdilong.sk, 0911 205 648

 

JEDALNY LISTOK

 

PRIHLÁŠKY STRAVOVANIE

Prihláška na stravovamie MŠ  

Prihláška na stravovanie ZŠ

Prihláška na stravovanie GMH/iný stravník

Žiadosť o odhlásenie/vrátenie preplatku

 

Jedáleň 

 

Napíšte nám

   

Kto je online

Práve tu je 440 návštevníkov a žiadni členovia on-line